Please whitelist cPanel in your adblocker so that you’re able to see our version release promotions, thanks!

The Community Forums

Interact with an entire community of cPanel & WHM users!

Cannot send email issue

Discussion in 'Discusión en Español' started by Raul_Helsa, Jun 19, 2019.

1. Raul_Helsa

Raul_Helsa Registered

Trophy Points:
    1
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Buen día, compre un dominio de godaddy hace 2 meses el cual incluye el Cpanel y agregue unas cuentas de correo las cuales hasta el día de ayer funcionaban de forma correcta, sin embargo hoy esas cuantas pueden recibir correos pero no pueden enviarlas al revisar la bandeja de enviados noto que salen pero nunca llegan los correos al destinatario.

Como podría solucionar este problema.?

2. cPanelLauren

cPanelLauren Forums Analyst II Staff Member

Trophy Points:
    263
    cPanel Access Level:
    DataCenter Provider
    Você precisa saber o que está acontecendo com o e-mail. Você pode ir para cPanel >> Email >> Mail Delivery Reports para ver alguns detalhes sobre a transação.

=======================================================================

You'd need to know what is happening to the email. You can go to cPanel>>Email>>Mail Delivery Reports to see some details on the transaction.

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...
  3. andres galindo

andres galindo Registered

Trophy Points:
    1
    cPanel Access Level:
    Website Owner
    a mi me pasa exactamente lo mismo, no puedo enviar ni recibir correos en ninguna de mis cuentas de webmail. Tengo una cuenta de hosting en godaddy con cpanel, al hacer un track delivery en cpanel me aparece el error "mail routing error" aqui envio una imagen con el error. como se puede solucionar esto?

4. cPanelLauren

cPanelLauren Forums Analyst II Staff Member

Trophy Points:
    263
    cPanel Access Level:
    DataCenter Provider
    No veo una imagen agregada, pero si detecta que hay un error de enrutamiento, es posible que desee confirmar con su proveedor que ha configurado el correo electrónico correctamente.

=======================================================================

don't see an image added, but if you're getting that there's a routing error you might want to confirm with your provider that you've set up email correctly

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...
Loading...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice