The Community Forums

Interact with an entire community of cPanel & WHM users!
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Como puedo compilar easyapache perfectamente bien?

Discussion in 'Discusión en Español' started by tiburonosky, Mar 13, 2014.

1. tiburonosky

tiburonosky Registered

Trophy Points:
    1
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Es decir configurarlo para que me trabaje bien todo el servidor? algun video tutorial? o alguien que me ayude por favor!! es que quise instalar joomla y creo q compile mal el easyapache cuando entro al administrador de joomla me dice

Code:
    Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@acmcleaningservices.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    Necesito saber porque me sale ese error como puedo arreglarlo y como puedo compilar el easyapache updated al 100%?

Otra duda es que tengo whmsonic instalado en mi server todo funciona bien pero cuando entras al panel del cliente de radio no suena el reproductor es decir ningun reproductor suena... como puedo arreglar eso en el csf firewall? que permisos debo dar?

2. cPanelMichael

cPanelMichael Forums Analyst
    Staff Member

Trophy Points:
    113
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Hello :)

Please check the Apache error log (/usr/local/apache/logs/error_log) when you see the "Internal Server Error" and let us know the output.

Note that any issues with third-party applications such as WHMSonic should be handled by contacting the developer or support for those applications.

Thank you.

Translation:

Hola :)

Por favor, compruebe el registro de errores de Apache (/ usr / local / apache / logs / error_log) cuando vea el mensaje "Error interno del servidor" y háganos saber el resultado.

Tenga en cuenta que cualquier problema con las aplicaciones de terceros, tales como WHMSonic deben manejarse poniéndose en contacto con el desarrollador o el apoyo a esas aplicaciones.

Gracias.

Loading...

Share This Page