alexisg_2007

Member
Jul 15, 2008
20
0
51
Buenas tardes los molesto con una duda que me tiene mal.

cada ves que quiero editar el httpd.conf para poder configurar el apache me aparece esto.

Code:
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
#   Direct modifications to the Apache configuration file may be lost upon subsequent regeneration of the       #
#   configuration file. To have modifications retained, all modifications must be checked into the              #
#   configuration system by running:                                                                            #
#       /usr/local/cpanel/bin/apache_conf_distiller --update                                                    #
#   To see if your changes will be conserved, regenerate the Apache configuration file by running:              #
#       /usr/local/cpanel/bin/build_apache_conf                                                                 #
#   and check the configuration file for your alterations. If your changes have been ignored, then they will    #
#   need to be added directly to their respective template files.                                               #
#                                                                                                               #
#   It is also possible to add custom directives to the various "Include" files loaded by this httpd.conf       #
#   For detailed instructions on using Include files and the apache_conf_distiller with the new configuration   #
#   system refer to the documentation at: http://www.cpanel.net/support/docs/ea/ea3/customdirectives.html       #
#                                                                                                               #
#   This configuration file was built from the following templates:                                             #
#     /var/cpanel/templates/apache2/main.default                                                                #
#     /var/cpanel/templates/apache2/main.local                                                                  #
#     /var/cpanel/templates/apache2/vhost.default                                                               #
#     /var/cpanel/templates/apache2/vhost.local                                                                 #
#     /var/cpanel/templates/apache2/ssl_vhost.default                                                           #
#     /var/cpanel/templates/apache2/ssl_vhost.local                                                             #
#  Templates with the '.local' extension will be preferred over templates with the '.default' extension.        #
#  The only template updated by the apache_conf_distiller is main.default.                                      #
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

Include "/usr/local/apache/conf/includes/pre_main_global.conf"
Include "/usr/local/apache/conf/includes/pre_main_2.conf"
les agradeceria si me dijeran porque me aparece esto y como puedo editar por ejemplo el KeepAlive, o MaxClientsAliveRequest, etc.

Gracias de antemano.

alexisg_2007

Member
Jul 15, 2008
20
0
51
respuesta

Gracias por tu respuesta, ya lo pude solucionas, ahora ando con el tema de las quotas que no actualiza nunca y probe de todo.