Please whitelist cPanel in your adblocker so that you’re able to see our version release promotions, thanks!

The Community Forums

Interact with an entire community of cPanel & WHM users!

Server Name

Discussion in 'Discusión en Español' started by Nicocardonam, Apr 29, 2018.

1. Nicocardonam

Nicocardonam Registered

Trophy Points:
    0
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Buenas.

Amigos es que deseo saber mi Server Name, para conectar otro sitio que tengo fuera de CPanel con una base de datos que tengo en Cpanel, he intentando todos los metodos que he encontrado y ninguno me funciona, no logro encontrar el server que si permita conectar mi otro dominio fuera de cpanel, con el que está en cpanel.
    Ya le di permisos de acceso a mi dominio y nada.

Tengo el centro de datos en America del Norte y el theme 3 creo.

Gracias de antemano

2. cPanelLauren

cPanelLauren Forums Analyst
    Staff Member

Trophy Points:
    143
    cPanel Access Level:
    DataCenter Provider
    Hola,

Primero quiero advertirte que estoy usando un software de traducción (translate.Google.com) para comunicarme.

Creo que suena como que estás tratando de conectar tu sitio (no alojado en cPanel) a una base de datos que está alojado en cPanel. La siguiente documentación debe proporcionar información sobre cómo permitir que los hosts remotos accedan a sus bases de datos MySQL https://Documentation.cPanel.net/display/68Docs/Remote+MySQL

Aunque esto no configura el host remoto.

Gracias

=======================================================================

Hello,

First I want to warn you that I'm using a translation software (translate.google.com) to communicate.

I believe it sounds like you're trying to connect your site (not hosted on cPanel) to a database which is hosted on cPanel. The following documentation should provide information on how to allow remote hosts to access your MySQL databases Remote MySQL - Version 68 Documentation - cPanel Documentation

Though this does not configure the remote host.

Thank you,

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...
Loading...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice