Please whitelist cPanel in your adblocker so that you’re able to see our version release promotions, thanks!

The Community Forums

Interact with an entire community of cPanel & WHM users!
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Transferência de múltiplas contas!

Discussion in 'Discussões em Português' started by LeonardoIPX, Sep 22, 2017.

1. LeonardoIPX

LeonardoIPX Registered

Trophy Points:
    1
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Bom dia,

Tenho um dedicado e gostaria de migrar varias contas para ele, achei esta opção no WHM prnt.sc/goedt6, mas por ela só consigo migrar uma conta por vez, e na opção "Transfer Tool" só é possível se eu tiver acesso root na antiga hospedagem, mas eu só tenho os dados de acesso do WHM revendedor.

Existe alguma formar de eu fazer essa migração mais rápido? Por ex: um comando para realizar esta migração via shell?

Obrigado!

#1 LeonardoIPX, Sep 22, 2017
    Last edited by a moderator: Sep 22, 2017
  2. cPanelMichael

cPanelMichael Forums Analyst
    Staff Member

Trophy Points:
    363
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Hello,

The only other option would be to generate full account backups for each account using "cPanel >> Backups" on the source server and then move the archives to the destination server for restoration. However, this would likely take the same amount of time as transferring the account one by one from Web Host Manager would take.

Thank you.

Translation:

Olá,

A única outra opção seria gerar backups de contas completas para cada conta usando "cpanel >> Backups" no servidor de origem e, em seguida, mova os arquivos para o servidor de destino para restauração. No entanto, isso provavelmente levaria a mesma quantidade de tempo que a transferência da conta, um por um, do Web Host Manager.

Obrigado.

Loading...