Please whitelist cPanel in your adblocker so that you’re able to see our version release promotions, thanks!

The Community Forums

Interact with an entire community of cPanel & WHM users!

WHM/ /cgi-sys/suspendedpage.cgi

Discussion in 'Discusión en Español' started by jorge333a, Feb 24, 2018.

1. jorge333a

jorge333a Registered

Trophy Points:
    0
    cPanel Access Level:
    Website Owner
    Hola, a todos soy nuevo y necesito algo de ayuda , hace algún tiempo compre un dominio que use con wordpress y lo compre con un correo x1( le pondré x1 para que se entienda ), esta vez volví a comprar el mismo dominio pero con otro correo, x2 (olvide el correo y pass del primero) , instale el wordpress y demás, pero al momento de entrar al panel de wordpress , me redirecciona al nombre del dominio con el siguiente enlace : pagina/cgi-sys/suspendedpage.cgi, tengo entendido que se debe activar/suspender por el whm , pero no se como entrar al whm , se que se ingresa poniendo la la ruta 2087 , pero no se las credenciales , no me sirve ni poniendo root de usuario o mi usuario de cpanel , ni las claves de billing o cpanel , alguna idea ? Gracias por su tiempo y la ayuda

2. 24x7server

24x7server Well-Known Member

Trophy Points:
    78
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Hi,

Do you own the server that your domain is hosted on? If yes, you can login to it using the below command:

https://<IP_Address>:2087

If you only purchased a cPanel account from any hosting company, then you will have to contact your hosting provider..

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...
  3. cPanelMichael

cPanelMichael Technical Support Community Manager
    Staff Member

Trophy Points:
    363
    cPanel Access Level:
    Root Administrator
    Twitter:
    Hello,

The previous post is correct. You'd need to reach out to your web hosting company for assistance if you do not have root or reseller access to the server.

Thank you.

Translation:

Hola,

La publicación anterior es correcta. Debería comunicarse con su empresa de alojamiento web para obtener asistencia si no tiene acceso de root o revendedor al servidor.

Gracias.

Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Click to expand...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice